Syplon is in 1987 opgericht en in 2010 is het bedrijf overgenomen door Alexander & Claudia Bleker. Zij zijn samen met het team, dat reeds bij Syplon werkte, doorgegaan met het bedienen van de opdrachtgevers. Inmiddels zijn zowel het klanten- en personeelsbestand, als het dienstenpakket flink uitgebreid.
Zowel voor Syplon als voor onze klanten is het belangrijk om een vast contactpersoon te hebben. Hierdoor zijn de lijnen kort en de beleving groot, wat zorgt voor goede communicatie en onderling vertrouwen.
In het kort stellen wij ons voor:
-
Alexander Bleker
DirecteurOpdrachtgevers waarderen onze gezamenlijke kennis en onze inzet. Als directeur doe ik er alles aan dat zo te houden. Mijn eigen specialisatie is energie. Vanaf 2002 help ik ondernemingen aan lagere, beheersbare energiekosten. Energiebedrijven sturen veel foute energiefacturen. De uitdaging is de opdrachtgever het teveel betaalde geld terug te bezorgen. Soms zeer complex, soms eenvoudig. Onlangs kreeg een klant binnen enkele uren ruim 50.000 euro terug. Wij verkopen geen diensten maar besparingen. -
Claudia Bleker-Steenhuis
Manager BedrijfsvoeringAls Manager Bedrijfsvoering ben ik samen met mijn man Alexander Bleker verantwoordelijk voor de algehele bedrijfsvoering. Tevens zorg ik ervoor dat de projectleiders zich volledig kunnen richten op hun werkzaamheden voor onze opdrachtgevers. Ik houd mij vooral bezig met zaken op het gebied van financiën, marketing, interne- en facilitaire zaken. De grote verscheidenheid in werkzaamheden en het werken in een mannenwereld houden het werk iedere dag interessant en uitdagend. -
Erik Postma
Projectleider afd. ProjectenOnze opdrachtgevers zijn geen bouwexperts. Aan ons om hun wensen en ideeën te vertalen in concrete, goed uitvoerbare bouwprojecten. Met ruim 20 jaren ervaring weet ik waar ik over praat. Daarnaast geef ik advies over contractbeheer en het beheer en onderhoud van gebouwen. Op beide vlakken valt vaak veel winst te behalen! Leuk aan mijn werk? Uiteenlopende opdrachtgevers volkomen onafhankelijk vooruit helpen met een gebouw. Of het nou gaat om nieuwbouw, verbouw of (contract)beheer. -
Gerwin Kedde
Projectleider afd. Beheer & OnderhoudIn scholen en gemeentelijke gebouwen zijn dagelijks mensen. Die kun je niet voor lange tijd storen. Onderhoudswerkzaamheden of verbouwingen moet je daarom zó organiseren, dat de dagelijkse activiteiten binnen een gebouw zoveel mogelijk door kunnen gaan. Ik ben al sinds 1997 projectleider en geef leiding aan beheer, onderhouds- en verbouwprojecten. Leuk aan mijn vak is dat ik met uiteenlopende partijen en hun belangen te maken heb. -
Almar Gritter
Projectleider afd. ProjectenGoed luisteren naar de wensen van mijn opdrachtgevers en inzicht geven in de gewenste en geplande bouwplannen, vind ik zeer belangrijk. Daarnaast wil ik de opdrachtgevers ontzorgen, zodat die zich volledig kunnen blijven richten op hun eigen werk. Zowel vóór als tijdens de uitvoering van alle bouwwerkzaamheden. En met mijn achtergrond als bouwkundig ontwerper, kan ik in de functie van projectleider mijn kennis goed over bouwtechniek en vormgeving combineren. -
Ben Boersema
Projectleider afd. ProjectenMet meer dan twintig jaar werkervaring bij een aannemer, weet ik als geen ander de wensen van een opdrachtgever om te zetten naar een prettig werkbaar en goed onderhouden gebouw. Als projectleider beheer en onderhoud ontzorg ik mijn opdrachtgevers volledig op het gebied van hun huisvesting, zodat zij zich kunnen blijven richten op hun core business. -
Frits Kuper
Projectcoördinator afd. ProjectenJongeren in het basis- en voortgezet onderwijs bewust om laten gaan met energie en laten kennismaken met techniek is een van de doelen van het project Energy Challenges. Als projectcoördinator ben ik verantwoordelijk voor de technische kant van dit project; het plaatsen van monitoringsapparatuur, het opstellen van maatwerkadviezen en het analyseren van de resultaten zijn onder andere mijn werkzaamheden. Het geeft veel voldoening wanneer jongeren enthousiast met het project bezig zijn en zo hun steentje bijdragen aan een duurzamere wereld. -
Hielke Koning
Projectcoördinator afd. EnergieVerduurzamen is een ‘hot topic’, maar hoe werkt dat eigenlijk? Als projectcoördinator Energie help ik organisaties om te verduurzamen. Elke organisatie is uniek, en het besparingsplan dat opgesteld wordt voor een organisatie is dat ook. Maximaal besparen met een minimale investering is het doel. Of er nou via zonnepanelen of via energiemonitoring verduurzaamd wordt, voor elke organisatie is het mogelijk. Ik help graag om deze mogelijkheden te zien en te benutten. Dat is niet alleen gunstig voor het milieu, maar ook voor de portemonnee! -
Foppe Errit de Vries
Senior Projectcoördinator afd. Beheer & OnderhoudOnderhoud is het behoud van een gebouw. Het is beter te besparen op onderhoudskosten dan te besparen op onderhoud. Het goed in conditie houden van gebouwen is een 'kunstje' die Syplon goed beheerst en daar hebben onze klanten profijt van. Een goed contact en adequate aanpak van wensen en problemen vind ik belangrijk. Met meer dan twintig jaar werkervaring weet ik hoe belangrijk klantcontact is. -
Jan Visser
Senior Projectcoördinator afd. Beheer & OnderhoudHet totale proces van opname tot realisatie is iets waar ik veel voldoening uit haal. Als projectcoördinator ben ik verantwoordelijk voor het in goede banen leiden van dit proces, met als uiteindelijk doel een tevreden klant en een fijn gebouw om in te werken en/of te leren. Met inmiddels jarenlange ervaring ken ik de knepen van het vak. Samen met het gehele Syplon team is het een mooie uitdaging om elke klant elke dag weer goed te bedienen. -
Berdien Kazemier
Medewerkster Binnendienst afd. Beheer & OnderhoudAls medewerkster binnendienst ondersteun ik de afdeling Beheer & Onderhoud met alle voorkomende werkzaamheden. Vooral in panden waar dagelijks kinderen aanwezig zijn, is het van belang dat alles veilig is en goed functioneert. De klanten ontzorg ik door hun meldingen uit te zetten bij de juiste partijen. Hierdoor worden de werkzaamheden vlot opgepakt én opgelost. Een veelzijdige functie, waarin zowel contact met de klant als de leverancier belangrijk is.