Syplon is in 1987 opgericht en in 2010 is het bedrijf overgenomen door Alexander & Claudia Bleker. Zij zijn samen met het team, dat reeds bij Syplon werkte, doorgegaan met het bedienen van de opdrachtgevers. Inmiddels zijn zowel het klanten- en personeelsbestand, als het dienstenpakket flink uitgebreid.

Zowel voor Syplon als voor onze klanten is het belangrijk om een vast contactpersoon te hebben. Hierdoor zijn de lijnen kort en de beleving groot, wat zorgt voor goede communicatie en onderling vertrouwen.

In het kort stellen wij ons voor:

  • Alexander Bleker

    Opdrachtgevers waarderen onze gezamenlijke kennis en onze inzet. Als directeur doe ik er alles aan dat zo te houden. Mijn eigen specialisatie is energie. Vanaf 2002 help ik ondernemingen aan lagere, beheersbare energiekosten. Energiebedrijven sturen veel foute energiefacturen. De uitdaging is de opdrachtgever het teveel betaalde geld terug te bezorgen. Soms zeer complex, soms eenvoudig. Onlangs kreeg een klant binnen enkele uren ruim 50.000 euro terug. Wij verkopen geen diensten maar besparingen.
  • Claudia Bleker-Steenhuis

    Als Manager Bedrijfsvoering ben ik samen met mijn man Alexander Bleker verantwoordelijk voor de algehele bedrijfsvoering. Tevens zorg ik ervoor dat de projectleiders zich volledig kunnen richten op hun werkzaamheden voor onze opdrachtgevers. Ik houd mij vooral bezig met zaken op het gebied van financiën, marketing, interne- en facilitaire zaken. De grote verscheidenheid in werkzaamheden en het werken in een mannenwereld houden het werk iedere dag interessant en uitdagend.
  • Erik Postma

    Onze opdrachtgevers zijn geen bouwexperts. Aan ons om hun wensen en ideeën te vertalen in concrete, goed uitvoerbare bouwprojecten. Met ruim 20 jaren ervaring weet ik waar ik over praat. Daarnaast geef ik advies over contractbeheer en het beheer en onderhoud van gebouwen. Op beide vlakken valt vaak veel winst te behalen! Leuk aan mijn werk? Uiteenlopende opdrachtgevers volkomen onafhankelijk vooruit helpen met een gebouw. Of het nou gaat om nieuwbouw, verbouw of (contract)beheer.
  • Gerwin Kedde

    In scholen en gemeentelijke gebouwen zijn dagelijks mensen. Die kun je niet voor lange tijd storen. Onderhoudswerkzaamheden of verbouwingen moet je daarom zó organiseren, dat de dagelijkse activiteiten binnen een gebouw zoveel mogelijk door kunnen gaan. Ik ben al sinds 1997 projectleider en geef leiding aan beheer, onderhouds- en verbouwprojecten. Leuk aan mijn vak is dat ik met uiteenlopende partijen en hun belangen te maken heb.
  • Björn Ingenhut

    In en rond een schoolgebouw moet een gezond en veilig leefklimaat heersen. Voor leerlingen én leraren. Goed beheer en onderhoud van schoolgebouwen is daarom essentieel. Als projectleider ben ik verantwoordelijk voor het beheer en onderhoud van vele scholen. Leuk en afwisselend werk; ik stuur uitvoerende partijen aan voor onderhoudswerk, maak kloppende begrotingen en zorg dat alle gebouwgebonden contracten in orde zijn.
  • Almar Gritter

    Goed luisteren naar de wensen van mijn opdrachtgevers en inzicht geven in de gewenste en geplande bouwplannen, vind ik zeer belangrijk in mijn werk. Daarnaast wil ik mijn opdrachtgevers ontzorgen, zodat zij zich volledig kunnen blijven richten op hun eigen werk. Zowel vóór en tijdens de uitvoering van alle bouwwerkzaamheden. En met mijn achtergrond als bouwkundig ontwerper, kan ik in mijn functie als projectleider goed mijn kennis over bouwtechniek en vormgeving combineren.
  • Ben Boersema

    Met meer dan 20 jaar werkervaring bij een aannemer, weet ik als geen ander de wensen van een opdrachtgever om te zetten naar een prettig werkbaar en goed onderhouden gebouw. Als projectleider beheer en onderhoud ontzorg ik mijn opdrachtgevers volledig op het gebied van hun huisvesting, zodat zij zich kunnen blijven richten op hun core business.
  • Frits Kuper

    Jongeren in het basis- en voortgezet onderwijs bewust om laten gaan met energie en laten kennismaken met techniek is een van de doelen van het project Energy Challenges. Als projectcoördinator ben ik verantwoordelijk voor de technische kant van dit project; het plaatsen van monitoringsapparatuur, het opstellen van maatwerkadviezen en het analyseren van de resultaten zijn onder andere mijn werkzaamheden. Het geeft veel voldoening wanneer jongeren enthousiast met het project bezig zijn en zo hun steentje bijdragen aan een duurzamere wereld.
  • Peter Boelens

    Na jarenlang aan de sales kant te hebben gewerkt in de zakelijk energiemarkt, hoop ik vanuit mijn rol als projectleider de opdrachtgever een stuk bewustwording mee te kunnen geven als het gaat om energie besparen. Kleine, simpele dingen kunnen dit proces al in gang zetten. Denk bijvoorbeeld aan apparaten, die in het weekend niet gebruikt worden, uit te zetten. Uiteindelijk zal het bewust worden, omgezet worden in acties. Om uiteindelijk energie te besparen en niet minder belangrijk; geld!
  • Hielke Koning

    Verduurzamen is een ‘hot topic’, maar hoe werkt dat eigenlijk? Als projectcoördinator Energie help ik organisaties om te verduurzamen. Elke organisatie is uniek, en het besparingsplan dat opgesteld wordt voor een organisatie is dat ook. Maximaal besparen met een minimale investering is het doel. Of er nou via zonnepanelen of via energiemonitoring verduurzaamd wordt, voor elke organisatie is het mogelijk. Ik help graag om deze mogelijkheden te zien en te benutten. Dat is niet alleen gunstig voor het milieu, maar ook voor de portemonnee!
  • Jeroen van der Velde

    Door dagelijks gebruik van gebouwen kan er natuurlijk altijd iets kapot gaan. Dit is natuurlijk altijd heel vervelend en moet zo spoedig mogelijk worden verholpen. Als projectmedewerker Beheer & Onderhoud ben ik verantwoordelijk voor het afhandelen van meldingen en klachten betreffende het dagelijks onderhoud van schoolgebouwen. De uitdaging hierin is om meldingen zo spoedig en efficient mogelijk op te lossen. Zo kunnen onze klanten zich blijven bezig houden met hun vak.
  • Danny van der Veen

    Als tekenaar is het mijn taak om wensen en ideeën van opdrachtgevers te vertalen in tekenwerk. Waardoor er vervolgens ook een helder beeld ontstaat voor de uitvoerende partijen. Ieder project is anders en een mooie uitdaging om alle wensen te verwezenlijken. Maar niet ieder idee is altijd exact te realiseren, dan komt mijn ervaring als technisch tekenaar van pas. Want voor elk probleem is een oplossing te vinden, met als resultaat een tevreden klant.
  • Narda van der Veen

    Samen bouwen aan een veilige en duurzame omgeving voor onze opdrachtgevers. Dat is waarom ik mijn collega’s graag ondersteun in hun werkzaamheden. Zodat ons team optimaal kan functioneren en iedereen zich inhoudelijk kan richten op zijn projecten. Het leuke aan mijn werk vind ik vooral de veelzijdigheid.

Met Syplon bent u goedkoper uit

De werkzaamheden die Syplon verricht, verdienen zichzelf terug. Door goede voorbereiding en duidelijke communicatie met uitvoerende partijen komt meerwerk niet voor. Van idee tot beheer zorgen wij voor betrouwbare, beheersbare en betaalbare gebouwen!

  • Bouw- en exploitatiekosten worden door ons lager omdat wij de juiste uitvoerende partijen kiezen en aan hun opdracht houden.
  • U betaalt alleen voor wat u krijgt. Wij bewaken dat uitvoerende partijen geen meerwerk in rekening brengen.
  • Wij houden bij het ontwerp rekening met onderhoud en beheer. En met logistieke zaken als parkeer- en laad- en losplekken.
  • Wij geven niet alleen advies maar begeleiden ook de uitvoer van uw bouwprojecten en het onderhoud en beheer van uw gebouw.
  • Wij zijn volledig onafhankelijk. Wij kiezen uitvoerende partijen die passen bij uw wensen en budget.
  • Onze klanten zijn erg trouw. Met sommigen werken wij al vanaf 1987 plezierig samen.
  • U heeft bij ons een vaste contactpersoon. Die volledig op de hoogte is van uw zaken.